Στο οικονομικό έγκλημα «μαϊμού» ασφαλιστήρια και ασφαλιστικές που εισέπρατταν χρήματα αλλά δεν ασφάλιζαν τους πελάτες τους

image
Παρασκευή, Ιουνίου 19 th, 2015 · no Comments · Στην κατηγορία

Εκατοντάδες περιπτώσεις ασφαλισμένων, που ενώ είχαν πληρώσει για την ασφάλιση του αυτοκινήτου τους οι ασφαλιστές ή ασφαλιστικές τους δεν είχαν κάνει την ασφάλιση με αποτέλεσμα να εμφανίζονται ως ανασφάλιστοι στο σύστημα των ασφαλισμένων αυτοκινήτων, αποκαλύφθηκαν με την online εφαρμογή του Επικουρικού Κεφαλαίου.

Συγκεκριμένα, ιδιαίτερα αποκαλυπτικός στο θέμα αυτό ήταν ο πρόεδρος του Επικουρικού Κεφαλαίου Αυτοκινήτου κ Δημ Ζορμπάς σχετικά με τις διασταυρώσεις που μπορούν να κάνουν και οι ίδιοι οι ασφαλισμένοι κάτοχοι αυτοκινήτων και δικύκλων μέσω της σχετικής πλατφόρμας στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.hic.gr .

Ήδη, η συγκεκριμένη ηλεκτρονική διασταύρωση είναι σε εφαρμογή πάνω από ένα μήνα και έχει δεχθεί 234.000 μοναδικές επισκέψεις ,όπου με το ΑΦΜ και τον αριθμό κυκλοφορίας μπορεί ο ενδιαφερόμενος να δει για πόσο διάστημα και σε ποια εταιρία είναι ασφαλισμένος.

Όπως είπε ο κ. Ζορμπάς, απαντώντας σε ερώτηση του asfalisinet.gr ,στη διάρκεια της χθεσινής συνέντευξης τύπου για τα ανασφάλιστα , οι περιπτώσεις απάτης που αποκαλύφθηκαν αφορούν επιτηδείους «ασφαλιστές» που έδιναν στα θύματά τους πλαστά ασφαλιστήρια, αλλά και ασφαλιστικές- ασφαλιστές που ενώ είχαν πληρωθεί για την ασφάλιση δεν είχαν ασφαλίσει τα οχήματα των πελατών τους.

Και στις δύο περιπτώσεις τα στοιχεία έχουν δοθεί στο οικονομικό έγκλημα της ΕΛ.ΑΣ το οποίο διενεργεί τις σχετικές έρευνες.
Εφιστώντας την προσοχή των ασφαλισμένων ο κ Ζορμπάς ανέφερε, ότι πλέον η ασφάλιση αυτοκινήτου γίνεται σε πραγματικό χρόνο από την στιγμή που ο ασφαλισμένος πληρώσει το ασφαλιστήριο. Έτσι μπορεί και ο ίδιος να κάνει την σχετική διασταύρωση με το τρόπο που αναφέρεται παραπάνω.

Ο κ. Δ. Ζορμπάς πρόεδρος του Επικουρικού Κεφαλαίου Αυτοκινήτων
Ο κ. Δ. Ζορμπάς πρόεδρος του Επικουρικού Κεφαλαίου Αυτοκινήτων

Στις περιπτώσεις απάτης με «μαϊμού» ασφαλιστήρια η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά στον πελάτη , γιαυτό απαιτείται προσοχή από τους πολίτες ποιοι είναι αυτοί που τους ασφαλίζουν.

Στις περιπτώσεις ασυνέπειας ή εξαπάτησης του πελάτη από ασφαλιστικές ή ασφαλιστές το θέμα αντιμετωπίζεται και εσωτερικά από την αγορά σύμφωνα με τις διαδικασίες που προβλέπονται για την λειτουργία των ασφαλιστικών εταιριών και την ασφαλιστική διαμεσολάβηση .

Πηγή:www.asfalisinet.gr

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επικοινωνήστε μαζί μας!
Συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας και άμεσα θα έρθουμε σε επαφή μαζί σας.

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας :)

Enter a Name

Enter a valid Email

Message cannot be empty